Typiskt aprilväder

Idag är det grått, mulet och regnigt – typiskt april.

Jag är ledig idag och har spenderat förmiddagen med att söka ett jobb som verkligen, verkligen är intressant! Ringde och pratade med kontaktpersonen och det kändes som om vi fick en bra kontakt hoppas att hon ringer och vill träffa mig. Skulle vara så kul! Jag vet att jag alltid skriver att jag söker drömjobbet hit och drömjobbet dit men det är mest för att jag vill ha ett jobb och blir ju alla jobb drömjobb! Men det här jobbet skulle innebära något helt nytt för mig och jag är sjukt spänd för det skulle vara helt fantastiskt om jag kunde få det! Åtminstone få komma på intervju – det är allt jag begär!

Idag är det sagt att Kicki ska komma hit och fika och har jag tur ska hon bjuda på middag =) Bäst att jag städar upp lite här hemma! Jag bakade igår eftersom mamma och pappa ska komma i helgen och det resulterade i att jag tappade ett ägg på golvet så det är skal överallt fast att jag tycker att jag tvättade golvet ordentligt.

Jaja bara att sätta igång.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0