Rubriker is a pain in the a.. =P

Äntligen har jag kommit till en person som tar mina magproblem på allvar! Min dietist (som jag säkert kommer tycka är skitjobbig längre fram) är hur bra som helst. Känns så skönt att få höra att mina problem inte har enbart med vikten att göra. Svart på vitt äntligen!

Tills vi ses nästa gång ska jag utesluta KMP (KoMjölkProdukter) helt. Spännade och se om det blir någon förändring. jag ska även införa ett slags matschema. Frukost kl 9, lunch mellan 11-12.30 middag mellan 17-18.30. Hur ska de gå? men jag är sjukt laddad så det går nog bra =)

Hon uttryckte starkt att jag måste få göra en Koloskopi pga av alla magsjukdomar som finns i min släkt. Dom tidigare läkarna jag har varit hos säger bara att jag överdriver och inte alls behöver göra någon grundligare undersökning. Men nu jävlar, tack dietist! =P malin om du läser det här gör din koloskopi du får inte hoppa över den! jag ska ringa och tjata på kirurgen så att dom inte glömmer bort mig. Det känns som om en bra plan att göra på måndag...jag har ju fortfarande semester =P

Nu sitter jag på biblioteket och tänkte försöka öva lite på min intervju som är kl 14.

see ya!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, hoppas det blir bättre snart! skönt att du ska göra en koloskopi, jag har gjort det för några år sen faktiskt.

2011-08-20 @ 20:53:45
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: Jane

hej har precis testat Alprosoja youghurt å den var riktigt god! kram

2011-08-23 @ 06:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0