Veckans festligheter har precis börjat!

Igår tog jag en promenad tillsammans med Hanna och Alde, vi hann precis komma hem innan det böjade åska. Så det var tur =)

Sen åkte jag och mamma till XXL i Arninge så jag kunde köpa en flytväst. Uppe i Norrland har ju varenda jävel båt så nu kan segla och motorbåta hur mycket som helst =P haha bara alla vet att jag blir sjukt sjösjuk =P

Jag åt middag med Maria och Åsa från mitt gamla jobb och det var hur trevligt som helst. Blev lite pojksnack, jobbsnack och annat snack =P men de bästa var nästan att Åsa också bor i Åkersberga så jag fick skjuts hem till föräldrarna och kunde strunta i det jobbiga tåget.

Ikväll ska jag möta upp Lisa för en sen middag och de kan hända att Anna också dyker upp! =) ska bli så kul jag längtar sjukt mycket!

Kolla in mina snygga skor som jag köpte i söndags. Skoaffären är nog den enda bra butiken i Åkersberga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0