vilar lite =P

Hej hopp!

Middagen med Lisa va helt fantastiskt underbar =) vi gick till vår stammis kinarestaurang (som inte alls har god mat)... men sällskapet var super =)

På torsdagen mötte jag upp Anna för en fika och på kvällen mös jag med Johanna över en fin middag.

Fredagen började med att jag träffade malin och sen blev de utgång med mitt gamla Kalmargäng.

Idag var jag mamma och pappa på fjällgatan för att äta glass där träffade vi oxå malin och moster solis med hunden jikny. Efter ett stopp i chokladfabriken åkte vill till kyrkogården.

nu e jag hemma igen och är helt slut =P

fick ett samtal igår om jag ska gå på jobbintervju på onsdag! tjoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0