Fredag idag!

Teorin igår var väldigt intressant. Jag har ju ridit sen jag var sju år men har haft ett uppehåll sen 2004 så det var väldigt bra att gå dit. Visste du till exempel att om man lutar sig tre centimeter åt ett håll ökar vikten med 10 kg på det sittben åt vilket håll man lutar. Det är skit mycket med tanke på att man ska ha balans och lika mycket vikt på båda sittbenen. Tre centimeter är ju ingenting!

Idag är det strålande sol ute men tyvärr måste jag till jobbet. Mamma, Hasse och Mickis är på begravning idag och jag kommer att möta upp dom efter jobbet.

Happy Friday!





Såg på lisas blogg att hon längtade till sommaren och då fick jag ett otroligt sug efter sommaren och att få åka till stugan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0