Frusen men rätt glad ändå

Är fortfarande lite frusen efter att ha spenderat hela dagen i stallet men det var så mysigt! De har två fina unghästar som var oerhört keliga och mysiga. Men det sötaste var nog ändå den här jättekaninen som bor tillsammans med en ”gammhäst” som det så fint heter här uppe i Norrland (aka gammal häst).


Fick precis reda på att jag får min nya lya på söndag kl 13! Ska bli så kul, det firar jag med ett glas rödvin. Alkoholist - ja visst! =) Det tråkiga är dock att jag idag fick veta att jag inte blir av med min nuvarande lägenhet förrän den sista april, två dubbla månadshyror låter inte bra för mitt redan så tomma bankkonto, but what to do?

 


Kommentarer
Postat av: Jane

å vilken liten sötnos

2011-02-25 @ 16:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0