Mätt och nöjd!

Idag tränade jag för första gången på fem veckor kändes så skönt! Förkylning och tatueringen har gjort att jag inte kunnat träna men nu jävlar är jag igång igen! Idag körde vi bröst, triceps och mage och även om vi inte tränade rygg kändes jag starkare och rakare än vad jag gjort på länge - underbart!

Nu är det Top Model och jag är så mätt att det känns som om jag ska spricka =) Karré i god marinad, svampsås och potatiskroketter blev det till middag idag. Så nu har jag lunch i flera dagar

Igår fick jag lägenheten och idag var jag och köpte färg så nu ska det pimpas! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt bra jobbat! In i kaklet!

2011-03-01 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0