God morgon bloggen!

Jag är uppe med tuppen idag eftersom jag ska passa Cossi. Just nu stökar han omkring i lägenheten och verkar lite orolig, känns som att han letar efter Nora men förmodligen letar han bara efter något att soppa i munnen.

Idag ska räkningarna betalas, jag ska söka två jobb och hela lägenheten ska städas för på lördag ska vi äta lite mat här innan vi går på Idolkonserten. Det ska bli kul!

Har lite roliga nyheter att berätta. Jag ska flytta! =) I lördags skrev jag på kontrakten för en underbar tvåa bara två gator från Mickis. Så nu äger jag en bostadsrätt =P haha i Norrland vem kunde tro de??
Den första mars får jag tillgång till lägenheten. Den har fönster åt tre håll och lite havsutsikt. Ligger 6 km från stan men det gör inget, det ska bli så skönt att komma på "rätt" sida av stan. Jag är ju nästan alltid på den sidan eftersom även gymmet ligger åt det hållet. Kommer inte att sakna tanten, indisk dunka dunka eller alkisarna som finns i huset som jag nu bor i.





Här ska jag bo! Ser ni bergen och havet?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis till lägenheten!! Låter ju toppen! 6 km är ju inte så långt heller, det är ju iaf så man KAN cykla om man vill, vi bor fyra km från stan och jag tycker det är perfekt för det är nära stan men ändå lite landet-känsla =) Havsutsikt låter ju verkligen inte fel heller!

2011-01-27 @ 11:31:20
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/
Postat av: KAJ ♥

Men gud vad kul!! :D

2011-01-27 @ 17:03:22
URL: http://kajsworld.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0