Flåt!

Okej jag såg nyss att det har gått en månad sen jag bloggade sist, nu är det officiellt jag är världens sämsta bloggerska =(

Det var hur trevligt som helst när Stefan med familj kom till Norrland =) Vi grillade, gick på stan, va på leklandet, badade och var i stugan. Isac har blivit så stor =) Jag hoppas att jag kan träffa honom snart igen. Tyvärr jobbar jag hela sommaren så blir inte så mycket resande för mig.

Midsommar firades med mamma, Mickis, Hasse och Ida, Olle, Henke, Per, Jocke, Wira, Madde, Lasse och dom små tvillingarna Julia och Lova =) Jag hade så sjukt roligt och blev väl en aning överförfriskad =)

Förra helgen kom moster Solveig och kusin Maria upp med taxadoren (blandning tax och labrador) Jinky. Vi hade, om det var möjligt, ännu roligare än på midsommarhelgen =p Vi gick promenader, badade och åkte vattenskidor och ring, grillade och bara hade så himla trevligt! Dom åkte hem i tisdags, mamma åkte också hem.

Snart helg igen och började firandet lite smått idag med en Orup konsert som jag inte hann se och middag på Olearys.

Imorgon är det jobb mellan 9-17 sen vet jag inte vad som händer. Va tydligen prat om stugan å vattenskidor i helgen. Men får se vad som händer. =)

Nu e du uppdaterad tills nästa månad =P

Hejpåre!




Dålig bild. Men här försöker jag åka vattenskidor förra året =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0