Sjösjuk eller?

I fredags efter jobbet åkte jag ut till Ulvön och mötte upp Hasse, Olle, Karin, Per och Henke. Vi åt god middag och drack en massa vin... Vi gick vidare till Almagränd och mötte upp Kicki och Emma. Eftersom jag fyllde år dan efter hade Hasse och Olle gett mig att jag skulle få beställa vad som helst i baren på deras bekostnad... Tur att jag glömde bort och inte beställde in något, för jag var som Olle beskrev det perfekt Ulvö full och jag har förstått senare att då är man nog rätt kalasig...

En riktigt trevlig kväll följdes av en liten svårare födelsedagsmorgon men eftersom jag började må bättre på förmiddagen bestämde jag mig för att följa med resten ut och segla. Det är en regatta som är varje år och som går runt ön. Jag mådde rätt bra till en början. Efter ungefär en kvart fick ja spendera resten av turen med att krama porslinstolen...inte så jävla kul. seglingen var mellan 11-15.40 - KUL! not


men jag var ju inte alls bakis utan bara sjösjuk. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0