Liter bilder

Har äntligen börjat bli lite färdig och fått upp lite tavlor på väggen så nu börjar de kännas som ett hem!

Nu är det väggskåp som ska upp i sovrummet, den bruna byrån ska bort å nya nattuksbord ska sättas ihop sen är vi klara :)

Köpte ny gardin till sovrummet så skönt att de blir ljusare där inne. Fast måste få upp rullgardinen får panik när det är så ljust att jag inte kan sova :p

Toan har fått en svart sits tycker de va lite coolt :) satte upp en tavla oxå så jag slipper se väggarna :p

Tror jag vet varför de inte går att kommentera ibland å det är när jag bloggar från mobilen, riktigt knas! Så får de om de funkar nu! :)


Kommentarer
Postat av: Jane

Jättefint! Kram mamma

2012-02-28 @ 06:05:53
Postat av: Lisa

Ja precis, kunde inte kommentera de andra inläggen men här går det bra :) Va fint och mysigt ni har det! Jättesnyggt :)



Men har ni sådär mycket snö?! Jisses, här är det barmark sen länge, vilken skillnad :)

2012-02-28 @ 19:00:57
URL: http://lillaisbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0