måndag igen...

Varför känns det som om det alltid är måndag?

Jag sitter och söker jobb, typsikt måndags göra =P
Men tyvärr slinter mina fingrar in på styleroom och en massa andra spännande inredningssidor =)

Grabben är på patrull tills på onsdag och efter jobbet ska vi åka upp till Kramfors och köpa en diskmaskin innan vi rullar vidare norrut =) ÄNTLIGEN det enda vi gör är att diska, tänk va härligt när man bara kan fylla maskinen utan att behöva stå å gnugga fingrarna av sig i varmt slaskigt diskvatten.

By the way har jag "mamma o minimodeller" på i bakgrunden - vilket jävla äckel program! Om jag någonsin blir mamma så är mitt mål att knuffa undan mitt gråtande barn och leva ut mina egna drömmar om att bli en top model - NOT!


Avslutar med något mycket roligare! Hittade den här sjukt snygga väggen på Styleroom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0