Söndag

Hej hopp! helgen har som vanligt bara sprungit iväg!

Igår festade jag loss ordentligt med en som är med i brfstyrelsen och hennes kompis. Dom skulle till olearys och frågade om jag ville med. Det var en dragshow föreställning som var så sjukt kul! det var länge sen jag hade så kul när jag var ute så det var helt klart ett bra beslut att att jag följde med =)

Idag mår jag oförskämt bra =)

Jag har verkligen blivitt helt besatt av tanken på att lägenhetsfixa =) jag vill fixa badrummet, byta  bänkskiva i köket, byta golv i köket, fixa fondväggen i vardagsrummet, fixa i hallen och i sovrummet.... haha känns borde dyrt och jobbigt men det skulle bli så jäkla snyggt! =)=)=)=)=)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0