Dags att ta helg?

Snart packar jag nog ihop för idag tror jag!

Har gjort det jag skulle idag, kan iofs börja med nästa veckas lista men känner mig lite för lat för det... När jag jobbar hemma tar jag inga direkta raster utan sitter vid datorn från att jag börjar tills dagen är slut, därför tycker jag att jag ska få sluta lite tidigare. Idag har jag visserligen sprungit till tvättstugan stup i kvarten så det kanske räknas som dagens rast? Har inte bestämt mig än... Har nog datorn på men tar och går runt lite i lägenheten tror jag, börjar få ont i huvudet och det vill jag verkligen inte ha igen!

Vår annons till avslutningskonferensen ligger finns idag i Tidningen 7! Kul tycker jag =)

Lärande för framtiden, eAkademins avslutningskonferens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0