Fredag =)

Hej Fredag, välkommen hit! Det är underbart att träffa dig igen!
Idag jobbar i köket hemma i Övik. Jag har blivit riktigt bra på att multitaska sedan vi köpte diskmaskin för nu både jobbar jag och diskar samtidigt =)
Solen skiner ute och jag vill verkligen inte sitta inne, ingen bra kombination när jag har väldans mkt att  göra idag.
Under lunchen måste jag svicha in till stan och handla det vi behöver inför helgen och sen kl 13 har jag tvätttid. Andreaz kommer nog hem runt 16 tror jag då får det bli middag och sen ska vi förhoppningsvis gå på hockey!
2-1 i matcher står det mellan Modo och Skelletfeå om jag inte minns fel. Så idag gäller det =)
vi hörs säkert lite senare!
hejpåre

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Låter som en mysig dag det :)

2012-03-16 @ 08:37:48
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0