Helg

Kan inte sova så passa på att titta lite på tv innan vi åker till skidbacken. Känner mig inte helt 100 än men tänker ändå åka med, blir inte piggare av att vara hemma hela tiden - ljus i need ljus! :) det finns ju en stuga jag kan gå in å vila i om jag behöver.

Igår kväll åkte den gamla byrån ut å väggskåpen och tvn kom upp. Blev otroligt ljust i sovrummet och stort! Synd att det kommer bli litet och trångt igen om vi köper en ny säng :p

Lyckades inte ta någon bra bild, men så här ser det ut. Bilden med byrån är tagen rätt långt innan A flyttade in och när han flyttade in så flyttades min tv till sovrummet och placerades på byrån :p så den har inte sett så där tom ut sen i höstas :p



Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Nice. Vill också ha TVn på väggen! Men vi har inga väggfästen på vår TV =/ Kanske flyttar in TVn till sovrummet och köper en ny med väggfästen till vardagsrummet.... För TV i sovrummet vore myyyysigt :D

2012-03-03 @ 11:47:58
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Kajsa ♥

Krya på dig förresten. Att komma ut lite är nog jättebra! :)

2012-03-03 @ 11:48:15
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Jane

Snyggt! Hoppas du mår bättre idag

Kram

2012-03-03 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0