Näst sista dagen på jobbet

Sitter vid mitt tomma skrivbord och tittar runt där det igår var fullt med papper och pärmar. Känns konstigt. Ikväll ska hela projektgruppen åka upp till Höga kusten hotell och äta en avslutningsmiddag. Andreaz är i Sundsvall och kommer plocka upp mig på vägen hem - vilket betyder att jag kan få dricka ett glas rött =)

Imorgon ska förvaltningschefen hålla ett "snyftande" avskedstal till oss och projektledaren har bestämt att vi ska sjunga en låt... Undrar om det verkar konstigt om jag skulle sjukskriva mig??? =P Har absolut inte mot att framträda, göra bort mig eller hitta på bus - men ska jag sjunga för en massa folk vill jag gärna få förbereda mig rätt lång tid innan eller fått i mig en del vin. Så innan middagen ikväll ska vi öva... Jag kan ju i alla fall vara glad över att jag INTE bor i Härnösand det betyder ju att jag inte kommer att träffa de jag gör bort mig för igen - visste att det var bra att pendla till jobbet =)


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är ju grym på att framträda o uppträda med musik! I waaaaant it thaaat vaaaaj!

2012-03-29 @ 21:17:11
URL: http://doucare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0