TGIF =)

Idag jobbar jag i Övik, det känns så skönt förutom att jag vaknade klockan 6. Inte så uppskattat med tanke på att jag när jag jobbar hemifrån skulle kunna gå upp 15 minuter innan jag ska börja... Eftersom jag inte kunde somna om kollade jag på Nanny (ska den serien aldrig sluta sändas?), något annat trashprogram, utröstningen i något Bachelor program och nyhetsmorgon. Vad mycket man kan hinna se på tv i en timme =P

Karln jobbar idag med och kommer hem ikväll. Jag har tänkt bjuda på fin/mys fredagsmiddag som ska stå på bordet när han kommer hem. Som en riktigt hemmafru =P

Tom efterrätt tänkte jag bjuda på - Creme Brulee, har dock aldrig gjort de förut så vi får se hur de går =)

Har bokat tvättstugan klockan 10 så kommer springa mellan datorn och tvätten nu på fm. Måste passa på när jag jobbar hemma annars skulle jag bara få springa runt i sktitiga kläder. (vår tvättmaskin gick ju sönder för några veckor sedan)

Måste ta mig in till stan på lunchen och handla all mat till kvällen och vin =)

Annars vet jag inte riktigt vad som händer skönt att ta helgen som den kommer=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0