Tisdag

God dagens,
I härnösand skiner solen men jag orkar ändå inte palla mig ut på lunchrasten. Sitter och letar efter drömhuset, har dock inte hittat det än =P

Idag har jag ett riktigt "Vill åka till Kalmar - BUMS!" craving. Innan lunch kom jag på att det i juni är ett helt år sedan jag träffade bror med familj, det är INTE OKEJ! Fasen för att jag ska bo i Norrland och mysfamiljen i Kalmar det är ju hela 100 mil som skiljer oss åt. Jag längtar tills den dagen jag får ett fast jobb som gör att jag kan planera in fler resor söderöver. Men jag, Andreaz, Mickis, Hasse, Ida och Cossi ska i alla fall åka ner till Valborg och jag längtar så himla mycket att det gör ont!

NU ska jag fortsätta att slösurfa tills rasten är slut och jag ska börja jobbsurfa istället.


Hörs en annan gång ciao!



Kommentarer
Postat av: Jane

Du ser väldigt effektiv ut tycker jag!!!!!!

2012-03-06 @ 17:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0